woensdag 24 augustus 2011

Essence nieuwe producten deel 1

 Let op: Normaal komt er om de dag één post, dit is een uitzondering :)

Ongeveer 2 weken geleden postte ik op Beautyteens een preview van de nieuwe producten die Essence in haar assortiment kreeg. Toen had ik nog maar één foto waar alles opstond, deze:


Toen ik vanochtend op de site keek van Essence zag ik dat ze nu de nieuwe producten bij de rest neergezet hebben waardoor je alle nieuwe producten kan zien.
Vandaag laat ik jullie het eerste deel van de producten zien, die allemaal met nagels te maken hebben.

Als eerst de colour & go nagellak, er komen best veel bij!

Looking good, right? dit zijn drie van de nieuwe colour & go nagellakjes.





Hier zie je alle kleuren die erbij komen, klik op de afbeelding zodat hij duidelijker wordt.
Dan verder naar de nail-art spullen:

 Links: 2 nieuwe cracking top coats, in de kleuren: Crack me! Steel Blue & Crack me! silver.
 Rechts: 2 nieuwe nail-art tip painters, in de kleuren: metallic champagne & grape-metallic rocks.



Links: Nieuwe special effect topper, genaamd Soft touch topcoat.
Rechts: French glam tattoo stickers.

Dan nog het laatste deel, met de overige nagelspullen:

Linksboven: Gel look topcoat, voor extra glazende nagels.
Rechtsboven: 3-in-1 vijl
Linksonder: Allround talent, een base & topcoat tegelijk.
Rechtsonder: Nail art express dry drops, deze was er al maar toch stond hij bij de nieuwe producten..

Dat was het eerste deel van de nieuwe spullen, morgen komt deel 2.
Wat vindt jij van de nieuwe producten?
xxx, Judith

1 opmerking: