maandag 5 september 2011

Catrice - Marilyn & Me

Grote kans dat je dit nagellakje nog niet kent, want het is er een uit het vernieuwde assortiment van Catrice.
Toen ik hem eerst zag dacht ik dat het 'Caught on the red Carpet' was, want die lijkt er best op. Maar nee, deze had glittertjes...

Ik vond hem er zo leuk uitzien dat ik besloot hem te kopen. Thuis heb ik hem de volgende dag op gedaan, met dit resultaat...
 Op de foto draag ik 2 laagjes en zie je de glitters niet heel goed, in het echt zijn ze een stuk duidelijker maar het lukte mijn camera niet om dat vast te nemen.

Marilyn & Me is dus een nagellak uit het vernieuwde assortiment van Catrice. In sommige Kruidvats is het vernieuwde assortiment al wel te koop, maar in een heleboel ook nog niet.
De nagellak kostte zoals gewoonlijk 2,50.

Wat vind jij van dit kleurtje?
xxx. Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten