maandag 19 september 2011

Essence on top lipgloss: Hypnotize


Pas was ik bij de Kruidvat in de stad waar ze het grotere Essence assortiment hebben staan, toen ik de ''On Top Lipgloss'' zag liggen. Dit is een nieuw product van Essence die in het vernieuwde assortiment is gekomen en ik was er wel benieuwd naar, dus ik kocht hem.


De kleur die ik meenam was 03 Hypnotize. Verder zijn er ook nog een zwarte en een zilvere maar die waren al uitverkocht.

Wat Essence zelf zegt over de On top Lipgloss:
 vandaag doen het we het zo en morgen doen we het weer anders!
met de on top lipgloss kun je de kleur van je lipstick of lipgloss veranderen en er een individueel accent aan geven. gewoon aanbrengen over je lipstick en je creƫert verleidelijke holografische accenten in zwart, zilver en roze. voor een extra speciaal effect kun je de glans alleen op bepaalde delen van je lippen aanbrengen. kom maar op met die creativiteit! verkrijgbaar in drie kleuren.


Echt holografisch vind ik hem niet, maar hij heeft wel verschillende kleuren glittertjes in zich.
Hier is zijn de swatches, als eerst alleen de lipgloss en dan ook over andere lipproducten heen:

klik voor een betere foto
v.l.n.r. On top lipgloss Hypnotize, Essence let me in rose, Essence let me in rose + Hypnotize, NYC Berry long time, NYC Berry long time + Hypnotize, Basic lipgloss (Duits), Basic lipgloss + Hypnotize

Zoals je kunt zien wordt de kleur niet heel anders maar komt er wel een mooie glitterlaag over met kleine groene, blauwe en zilveren glitters. Achja, ik vindt hem wel leuk :)
De prijs van de lipgloss is 2,- en hij is volgensmij alleen te koop bij de kruidvats met het grotere Essence assortiment.

xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten