vrijdag 23 september 2011

Mijn Essence Colour & go nagellakstash

Nadat ik ongeveer 2 weken geleden mijn Catrice nagellakstash liet zien, leek het me ook wel leuk om mijn Essence Colour & Go stash te laten zien. Van de Colour & Go lijn heb ik op dit moment 11 nagellakjes, maar dat zouden er wel eens meer kunnen worden door het leuke, vernieuwde assortiment.
Kijk mee:
                               Time for Romance - Reach Peach - Make it Golden - Blue addicted


                                   What do u think? - Break Through - Choose me! - Lime up!


 
                                                  Glisten up! -  Fabuless - Sweet as Candy

Mijn favoriete nagellak van deze is denk ik Choose me!, die ik ook al een hele tijd heb.

Als er nog een nagellakje waarvan je een swatch wil zien, zeg het even en dan kan ik er een keer een Notd van maken!
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten