donderdag 29 september 2011

Mijn Wishlist September




Je kent het misschien wel, je kijkt op een beautyblog en ziet een geweldig product staan waarvan je bijna gaat kwijlen. ;)

Misschien heb je dat niet, maar ik ken dat zeker wel.
In ”wishlist” laat ik jullie elke maand zien welke beautyproducten mij zijn opgevallen in de afgelopen maand.
Vandaag is het dus over de producten die mij opvielen in de maand September.

'Mijn Wishlist' gaat vanaf deze keer iets anders dan de vorige keer, nu laat ik steeds apart een foto van het product zien met een klein verhaaltje erbij.


Bron foto
Als eerst de NYX Round Lipstick in de kleur Tea Rose, deze zag ik afgelopen maand in een winactie op Lovelystuff.nl.
Toen ik de swatches op ging zoeken vond ik het een hele mooie kleur dus ik deed ook mee, helaas heb ik niet gewonnen dus zet ik deze lipstick maar gewoon op mijn wishlist :)
De lipstick kost maar 2,50 en is niet in de winkel te koop, maar wel op webshops zoals oa. Boozyshop.


Bron foto
Op Beautypolish zag ik halverwege de maand deze gorgeous Inglot pigments. Ze zijn echt supermooi en het is het zeker waard om de swatches te bekijken 
(Ik durf te wedden dat jij ook daarna helemaal in love bent met deze pigments) 
De pigments zijn 14,- per stuk en zijn te koop bij Inglot.


Bron foto
Dan de p2 pearl crackling topcoats, deze zag ik op Beautybeforebreakfast. Ook hiervan was een winactie, maar ik heb niet mee gedaan omdat ik dichtbij Duitsland woon en ik ze ook zelf kan kopen (dus dan gun ik het mensen die er niet zo makkelijk aan kunnen komen het meer).
De crackling topcoats kosten maar 1,75 en zijn te koop in Duitsland bij de DM.


Bron foto
Alweer een sleek palette in mijn wishlist! Op Veracamilla zag ik een preview van het Me, myself & eye palette (Een limited edition die Sleek samen met het kledingmerk PPQ ontworpen heeft). De kleuren zien er heel mooi uit, vooral het kleurtje linksboven op de foto :)
Dit palette is volgensmij nog niet te koop online, maar dat komt snel. Waarschijnlijk zul je hem kunnen kopen op webshops zoals Enchantra of Boozyshop.

Dat was mijn wishlist voor deze keer, wat staat er op jou wishlist van deze maand?
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten