dinsdag 27 september 2011

Mini Shoplogje


Van de week ging ik even naar het Kruidvat omdat ik nieuwe remover nodig had.
Ik had op internet pas een goede review van de kunstnagel remover van Kruidvat gelezen dus die wou ik wel eens proberen.

Over de remover komt snel een uitgebreide review, want hij is erg fijn!

Natuurlijk wou ik ook nog even kijken bij de nagellak en make-up, dus dat deed ik :)

Ik zocht al heel lang Snow Motion! van Catrice omdat die me goed leek voor bij nail-arts, maar hij was steeds uitverkocht. Maar.. dit keer niet, dus ik nam hem meteen mee! Verder nam ik nog één van de nieuwe nagellakjes mee uit het Catrice assortiment, After Eight.

Dat was mijn shoplog, van de nagellak komen snel swatches en van de remover een review!
xxx, Judith


Geen opmerkingen:

Een reactie posten