zaterdag 17 september 2011

Nail-art: Ice cream

Zoals jullie vorige week konden lezen ga ik vanaf nu om de week op zaterdag een nail-art plaatsen, vandaag is de eerste...

Toen ik op internet naar leuke nail-arts zat te zoeken vond ik deze nail-art die er wel heel schattig uitzag.
Dus besloot ik dat ik hem na ging maken, hier is mijn resultaat:



 En hier zie je hoe je de nail-art in 4 stappen maakt:
Klik op de foto voor een grotere versie.
1. Breng een kleur naar keuze aan, dat kan één kleur zijn of zoals ik deed voor elke nagellak een andere kleur.
2. Maak met een bruine kleur de chocolade na zoals je die op de bovenstaande foto ziet.
3. Zet met rood een klein stipje aan de bovenkant van de nagel, dit stelt een kers voor.
4. Breng als het goed droog is een matte topcoat aan, dit hoeft niet persé maar het staat wel leuk.

En dat is alles, het is een hele gemakkelijke nail-art!
Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten