dinsdag 13 september 2011

Random reviews


Pas zag ik op Beautypolish een post waarin Ilja (de eigenares) verschillende producten in één post reviewde.
Dat was best een goed idee omdat je over sommige producten niet zo kan vertellen, dan kan je er net zo goed meer tegelijk reviewen.

Dat is voor vandaag ook mijn plan, vandaag review ik een blush van MAX (Eigen merk van Action), een Catrice 'made to stay' oogschaduw en 2 kohl kajal potloden van Catrice.


Als eerst de Blush van MAX, in de kleur 'Pink'.
Toen ik deze bij de Action kocht wou ik eigenlijk een minder vele kleur, maar dit was de enige die er nog was, dus heb ik hem toch maar gekocht.

swatch
De blush kost 1,- en is niet op dieren getest, wat ik een pluspunt vind.
Onderin de blush zitten een spiegeltje en een sponsje, helaas is de foto daarvan opeens weg...
Ik vind het een leuke blush, alleen de kleur is iets te fel.
Misschien koop ik ooit nog een andere kleur blush van MAX, want de kwaliteit is prima :)




Dan het volgende product, een oogschaduw uit de Modern Muse collectie, in de kleur 040 'Lord of the Blings'. De Made to Stay longlasting eyeshadow is een creme oogschaduw met een fijne, romige structuur.

swatch
De ooschaduw blijft aardig lang zitten, wat ook de bedoeling is. De kleur vind ik erg mooi en ik heb de oogschaduw ook al meerdere keren gebruikt. De prijs van de oogschaduw is 3,50 en er zit 5 gram in per potje.


En dan de laatste review (is het eigenlijk de of het review? :$) van de 2 Kohl kajal oogpotloden van Catrice. Deze oogpotloden heb ik al een hele tijd en ik vind ze heel fijn. De 2 kleuren die ik heb zijn '020 Nearly Black' en '040 White'.

Swatch
De foto hierboven is met flits genomen waardoor je duidelijk ziet dat hij niet helemaal zwart is, bij ander licht zie je dat bijna niet.
De prijs van de potloden weet ik jammer genoeg niet meer en kan ik ook niet vinden op internet.

Dit was Random Reviews voor deze keer, ik heb nog geen idee wanneer de volgende komt dus dat zien we dan wel :)
xxx, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten