zaterdag 15 oktober 2011

Nail-art: Union Jack

Het is weer zaterdag en dus tijd voor een nieuwe nail-art.
Dit keer koos ik voor de Engelse vlag, ook wel Union Jack genoemd.



Het leek me leuk om nagellak van Rimmel London (You know, London -> Engelland -> Engelse vlag) te gebruiken, waarvan ik 2 kleuren heb.

Rimmel London - Blue Vogue, Rimmel London - Speed Dating, Essence tippainter
Doordat ik nog steeds geen nagelwielen heb kan ik ook deze week geen stap voor stap foto laten zien, wel zal ik het weer proberen uit te leggen.
Voor deze nail-art heb je maar 3 kleuren nodig, een donkerblauwe onderlak, een rode en een witte. Als je toevallig nail-art stripers hebt is het nog handiger, dan kan je de strepen namelijk veel beter zetten. (Ik gebruik de tippainter van Essence als striper)

1. Doe de donkerblauwe nagellak op en wacht tot hij goed droog is.
2. Zet met een witte striper of met witte nagellak en een satéprikker dikke strepen, op deze manier:

Stap 2
3. Vul daarna met een rode striper of met rode nagellak en een satéprikker de witte strepen in, zorg dat er nog wel wat wit te zien is aan de zijkanten. Op deze manier dus:

Stap 3
4. Doe een topcoat op en laat alles goed drogen.

En dat was de nail-art voor deze keer, de volgende keer heb ik weer nagelwielen dus kan ik ook meer foto's maken!
Wat vind je van deze nail-art?
xxx, Judith

1 opmerking: