woensdag 2 november 2011

Catrice Big City Life - Sydney palette

Op heel veel beautyblogs wordt er over geschreven, de Big City Life paletten van Catrice.
Veel beautybloggers keek er heel erg naar uit en konden niet wachten tot ze in de winkel lagen.
Ook ik was erg benieuwd naar deze LE en heb er wat van gekocht, namelijk het Sydney palette en een nagellakje (daar later een review over).
Hopelijk zijn jullie nog niet moe van al de reviews van de paletten en kunnen jullie er nog één doorstaan!

Na veel reviews te bekijken besloot ik voor het Sydney palette te gaan, die kleuren vond ik het mooist en ik wist dat ik ze ook allemaal wel ging gebruiken.


Het uiterlijk van de palette vind ik erg mooi, het is erg stevig en ziet er niet goedkoop uit. Een palette bevat 2 blushes, 6 oogschaduws, 1 oogpotloodje en een kwastje. Misschien heb je al gezien dat op de bovenstaande foto geen kwastje is? Ik merkte pas thuis dat deze ontbrak, maar ik had geen zin om terug naar de winkel te gaan omdat ik zelf ook wel oogschaduwkwasten heb...


En dit zijn de kleuren van dichtbij, ik vind ze mooi bij elkaar passen! Allemaal zijn ze voorzien van namen die iets met de stad te maken hebben, wat ook erg leuk bedacht is.

Dan de swatches, heel slim was ik vergeten om de blushes te swatchen dus daar helaas geen foto van :(

Klik voor een duidelijkere versie
V.l.n.r. Sydney Aquarium, Town Hall, The Rocks, Harbour bridge, Royal Botanic Garden & Bondi Beach.
De swatches zijn droog aangebracht en het pigment is erg goed. De kleuren vindt ik ook echt mooi, ze zijn bijna allemaal shimmer, behalve Harbour Bridge.

De Big City Life palettes zijn tot eind November te koop bij Kruidvat en kosten €6,99 per stuk.
Heb jij ook al een palette van deze collectie?
xxx, Judith

2 opmerkingen: