zondag 20 november 2011

Shoplog Essence


Toen ik vorige week in de stad was ben ik even langs Kruidvat gegaan, omdat de Kruidvat in de stad het uitgebreide assortiment van Essence heeft waarin ook de nail-art spullen zitten. En dit is waar ik mee thuis kwam, allemaal Essence producten!


Als eerst twee colour & go nagellakjes, Ultimate pink & Gleam in Blue.
Ik kan er pas achter dat ik nog geen knalroze nagellak had, en omdat het altijd handig is om die kleur voor nail-art te hebben kocht ik er één. Ook zag ik in de winkel Gleam in Blue staan die ik ook meenam omdat ik het een apart kleurtje vond die goed bij de aankomende winter past.



Verder kocht ik een nagellakremover van Essence omdat deze me wel fijn leek. Ook kocht ik nog nailstickers voor dag 10 van de nail-art challenge. Welke stickers het zijn zie je op de dan, dat blijft even een verrassing :)
Ook had ik voor de nail-art challenge nog een zwarte striper nodig, dit is Mysterious black. Als laatste kocht ik een Nail-art Special topper, Hello Holo. Hierover komt snel een review.

En dat was mijn shoplogje, waarover zie jij graag een review?
xxx, Judith

1 opmerking: