vrijdag 27 januari 2012

Mijn nagellakstash


Sinds gister kan je op Weheartnailpolish een extra pagina vinden, namelijk die van mijn nagellakstash.
Op deze pagina vind je alle nagellak die ik bezit, met een link naar de swatches van een paar.




Om deze pagina te bezoeken klik in het balkje boven de artikels op 'Mijn nagellakstash' of ga je naar deze link.
Als je nog nagellak ziet staan waar je graag een review van wil zien, reageer even op deze post of mail naar weheartnailpolish@live.nl.

Hoeveel nagellakjes heb jij ongeveer?
xxx, Judith

PS. Sorry voor de korte post vandaag, ik had het een beetje druk op het moment dat ik deze post schreef, overmorgen komt een langere post :)

7 opmerkingen:

  1. Ik heb ongeveer 200 lakjes.. Ik heb op mijn site ook een aparte pagina gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stash, ik heb zo rond de 400/450 nagellakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stash, ik heb er ondertussen bijna 100 vrees ik, om dat te vieren ga ik nog meer nagellak kopen XD!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je alsnog een artikel schrijft. :) Mooie stash, leuke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk om te zien! En tof dat je toch nog een artikel schrijft. :)

    BeantwoordenVerwijderen