woensdag 7 maart 2012

Essence special effect topper: Circus Confetti


Vandaag laat ik jullie een erg leuke special effect topper van Essence zien, namelijk Circus Confetti.
Deze glittertopper wou ik al erg lang, maar steeds als ik bij een 'groter' Kruidvat filiaal kwam was hij uitverkocht. Nu heb ik hem eindelijk in mijn bezit, dus kijk snel verder voor de swatches...



Circus Confetti is een soort topcoat die grove glitters bevat in heel veel verschillende kleuren, waaronder blauw, oranje, roze, groen en zilver.

De nagellak is bedoeld als 'topper' over een andere kleur heen voor een leuk effect, maar je kan hem natuurlijk ook zonder basiskleur gebruiken. Dat tweede vind ik zelf niet zo super, bij 1 of 2 laagjes zie je je nagel er nog goed doorheen en dat vind ik niet zo heel mooi.


Hierboven zie je één laagje Circus Confetti op een zwarte basiskleur, wat ik zelf een erg leuk effect vind.

Wat me ook erg leuk leek was de nagellak aanbrengen over een nude kleurtje, dus bracht ik hem een weekje later aan over 'Hazelnut Cream Pie' van de Essence Nude glam lijn.


Ook dit vind ik er weer erg leuk uitzien, wederom gebruikte ik één laagje van Circus Confetti.
 
Ik ben erg blij met deze topper en ben zeker van plan om hem vaker te gebruiken over andere kleuren heen :)
De nagellak kost €1,79 en is te koop bij de Kruidvat filialen met het uitgebreide assortiment van Essence.

Wat vind jij van deze special effect topper?
xxx, Judith

7 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook en vind hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze zien staan, maar twijfelde of ik hem zou halen. Nu ik dit zie, zal ik hem binnenkort gaan halen. Mooi lakje! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook en ik vind hem heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem zo gaaf! Zowel op een zwarte als nude lak. Ik wil hem ook echt graag hebben, maar heb hem hier nog niet kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem zelf ook en ben er ook erg blij mee!
    Staat erg mooi bij de kleurtjes die jij hebt gekozen! Heel mooi!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen