vrijdag 20 april 2012

30 Days Nail Challenge - Day #07 Black & White Nails


Eindelijk een opdracht waarbij ik mijn nagels niet in één kleur hoef te lakken!
Vandaag zien jullie namelijk de 7e dag van de 30 Days Nail Challenge, en dat is Black & White nails.
Ik besloot om bij deze opdracht mijn nagels niet allemaal hetzelfde te houden, maar op elke nagel een andere
 patroontje te maken. Kijk snel verder voor het resultaat :)




En dit is het resultaat dan! Erg draagbaar is het niet, maar ik vond het op zich wel leuk geworden :)
Op mijn wijsvinger koos is voor 'Snow Motion' van Catrice met daarover de zwarte crackle topcoat van Essence. Op mijn middelvinger ging ik voor zwarte stipjes, hiervoor gebruikte ik 'Black is Back' van Essence.
Op mijn ringvinger probeerde ik een gradient effect, wat niet heel erg goed lukte. De kleuren die ik daarvoor gebruikte zijn 'London's Weather Forecast' van Catrice en 'Black is Back' van Essence.
En dan als laatste mijn pink, daarop ging ik voor verticale strepen. Ik vind de strepen zelf aardig goed gelukt, hiervoor gebruikte ik een Essence striper in de kleur 'Mysterious black'.

De volgende challenge is Day #08 - Metallic Nails en die zien jullie zondag :)
Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith

15 opmerkingen:

  1. Leuke variaties! Die stipjes zien er echt perfect uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vind ik echt gaaf!!!!! Mooi gedaan!!!! ik heb ook nog een witte nagellak nodig mooi kleurtje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauw, wat kan je dat goed! Jaloerssssss. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gedaan zegg!! Ziet er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel draagbaar hoor, hoe gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke nail art, ik vind het erg mooi geworden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke varitaties allemaa! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het echt super mooi geworden!! Ga ik ook eens proberen =]

    BeantwoordenVerwijderen