zondag 8 april 2012

Inspiratie: Easter nails

Bron: Weheartit.com

Vandaag een keertje geen 30 Days Nail Challenge maar een inspiratiepost omdat het Pasen is! 
Als eerste wil ik jullie allemaal een vrolijk Pasen wensen, hopelijk hebben jullie het allemaal erg gezellig :)
Het is een beetje aan de late kant, maar toch besloot ik vandaag nog een inspiratiepost met Paas-nailarts aan jullie te laten zien. Dus kijk snel verder voor de vrolijke en schattige nail-arts!


Als er geen link naar de bron van de foto staat betekent het dat ik de foto op weheartit.com of fuckyeahnailart.tumblr.com heb gevonden en dus de echte bron niet weet.

Bron foto

Bron foto





Bron foto

Bron foto
En dat waren ze! Schattig allemaal hè?
Ik vind ze allemaal heel erg leuk gemaakt, maar als ik moest kiezen zijn mijn favorieten toch de 1e, 5e en 8e foto.

En dat was de inspiratie post alweer!
Heb jij al een Paas-nailart gemaakt?
xxx, Judith

7 opmerkingen:

  1. Er zitten hele mooie creaties bij! Ik kan mijn nagels op dit moment niet lakken, want ik ben aan het klussen dus ze zijn echt waardeloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie paasnailarts, ik denk dat ik er toch snel nog eentje ga maken als ik dit zo zie, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw echt hele mooie nail-arts zeg !
    jammer genoeg ben ik zelf niet zo goed in dit soort dingen :(
    Fijne Pasen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oee zitten echt super leuke tussenn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, amazing nailarts! Vooral de eerste vind ik mooi, met het sponseffect. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er staan hele mooie nail arts tussen. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Ik heb ook mijn site ook een Pasen nail-art gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen