zondag 3 juni 2012

30 Days Nail Challenge - Day #23 Inspired by a Movie


Net als de opdracht van vrijdag vond ik deze dag met als opdracht Day #23 - Inspired by a Movie van de 30 Days Nail Challenge best lastig, omdat ik eerst geen één film kon bedenken waarbij ik een leuke nail-art kon maken. Opeens bedacht ik dat ik ook voor een film kon kiezen die ik zelf nog niet gezien had, maar waarvan ik wel de boeken had gelezen...
Over welke film ik het heb? Ik heb het over 'The Hunger Games', die ergens in maart dit jaar in de bioscopen kwam. Helaas is het er toen niet van gekomen om hem in de bioscoop te zien, maar ik wil hem nog steeds erg graag een keer gaan kijken!
De boeken had ik al wel een keer gelezen, dus wist ik ook wat er ongeveer in de film zou gebeuren. Daarom besloot ik maar gewoon voor dit thema te kiezen, kijk snel verder voor de nail-art die ik maakte! :)



En dit is de nail-art die ik erbij maakte dan!
Als je de boeken kent snap je vast al wel waarom ik deze nail-art heb gemaakt, zo niet dan hier even een korte uitleg: In de boeken krijgt Katniss (de hoofdpersoon) de bijnaam 'Girl on Fire' en daarom krijgt ze ook vlammetjes op haar nagels gelakt, zodat ook die passend bij haar bijnaam.

Zelf vind ik het resultaat van de nail-art wel oké. Hij is niet supergoed gelukt, maar toch vind ik hem wel een beetje leuk :)
Ik begon met 2 laagjes 'Black is Back' van Essence, waarna ik met 'Red lights ahead...where?' van OPI vlammetjes erop maakte. Die vlammetjes vulde ik later in met 'On the Bright Side' van Essence (Season of Extremes LE) en 'Bye, Bye Birdy' van Catrice.

Nu ik dit artikel heb geschreven bedenk ik me dat ik de film toch wel heel graag wil zien, dus misschien moet ik hem volgende week toch maar eens via internet downloaden en hem gaan kijken :)

En dat was de nail-art voor vandaag dan!
Dinsdag zal er een gewoon artikel verschijnen, maar donderdag ga ik weer verder met de challenge, met dan als opdracht Day #24 - Inspired by a Book.

Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith


13 opmerkingen:

  1. Weer heel erg mooi, je bent hier echt heel goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, damn dat is zo gaaf gedaan. Ga ik straks misschien ook eens proberen haha. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, oh The Hunger Games! Wat een gaaf thema, ik wil de film ook nog steeds zien. :) Je nagels zijn ook echt gorgeous geworden. I like it! Serieus, maak echt iets met een Tumblr hoor, je bent er echt zo goed in. :D Moest het je nog een keer zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Cynthia!
      Misschien moet ik toch maar eens een nail-art Tumblr gaan aanmaken, aangezien Tumblr inderdaad een fantastische site is...
      Heb jij ook al een tumblr voor je prachtige ooglooks dan? :)

      Verwijderen
  4. Wauw, ik vind hem toch wel heel vet geworden!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen