donderdag 6 september 2012

Mijn Wishlist Augustus/September



Een categorie die vroeger maandelijks terugkwam op mijn blog was het onderdeel 'Mijn Wishlist'.
In deze artikels liet ik steeds aan het eind van een maand de producten zien die mij die maand waren opgevallen en die ik er erg leuk uit vond zien.
Sinds februari heb ik al geen 'Mijn Wishlist' artikel meer geplaatst, gewoonweg omdat er niet genoeg dingen waren die mij heel leuk leken of omdat ik ze vergat op te slaan in mijn wishlist-mapje.
Maar vandaag heb ik dan eindelijk weer een nieuwe wishlist om aan jullie te laten zien, dus kijk snel verder!


Bron foto

We beginnen deze wishlist met de nagellakjes uit de OPI Germany collectie voor de herfst 2012.
Deze collectie bevat een paar prachtige, donkere shimmer kleuren en een paar lichtere pastelkleurtjes, die ik allemaal erg mooi vind.
Mijn favorieten uit deze collectie zijn de pastelroze 'My very first knockwurst', de donkerrode 'Ger-manicure', de bordeauxrode 'Every month is Oktoberfest' en de saffierblauwe 'Unfor-Greta-Bly Blue'.
De OPI Germany collectie is te koop bij alle OPI verkooppunten, de nagellakjes kosten €13,95 per stuk.


Bron foto

Als tweede hebben we een andere collectie vol prachtige lakjes, namelijk de Nicole by OPI Target Exclusive collectie.
Toen ik de swatches van deze vijf nagellakjes een tijd geleden op Scrangie zag, werd ik meteen verliefd op de mooie en aparte kleurtjes die ik zag!
Of deze nagellakjes überhaupt in Nederland te koop zijn en hoeveel ze kosten weet ik niet, maar omdat ze allemaal zo mooi zijn staan ze toch op mijn wishlist.


Bron foto

En dan gaan we verder met het volgende product op mijn wishlist, de Revlon Colorburst Lip Butters.
Nadat deze populaire lipbutters al een tijdje in de Verenigde Staten en Engelland te koop waren, zijn ze sinds afgelopen zomer ook eindelijk in Nederland verkrijgbaar.
Door alle positieve reviews en mooie swatches die ik van deze lipbutters heb gezien, ben ik er zelf erg benieuwd naar geworden. Helaas zijn deze lipbutters niet erg goedkoop waardoor ik er niet heel snel één zelf zou kopen, maar als er ooit korting op is wil ik ze zeker eens proberen!
De Revlon Colorburst Lip Butters zijn oa. te koop bij Wehkamp voor €10,50 per stuk.


Bron foto

Als laatste op mijn wishlist staat 'Holographic Hero', een nagellakje uit de herfstcollectie van Gosh.
Waarschijnlijk kennen sommigen van jullie de bekende zilveren holografische nagellak die Gosh een tijd geleden in het assortiment had zitten? Helaas is die nagellak al een tijdje niet meer te koop, waardoor ik hem nooit hebben kunnen bemachtigen...
Maar nu heeft Gosh in dezelfde nagellak in hun herfstcollectie geplaatst, waardoor hij dus weer voor een korte tijd te koop is.
Ik zit zelf wel heel erg te twijfelen of ik deze nagellak nou wel of niet moet kopen, omdat ik al wel een zilveren holografische nagellak heb en eigenlijk op dit moment een no-buy houd... Wat denken jullie dat ik moet doen?
Gosh 'Holographic Hero' is vanaf begin September te koop bij de Kruidvat voor €7,30.


En dat was mijn wishlist voor deze keer dan!
Of ik er weer een maandelijks item van maak weet ik nog niet, ik denk dat ik gewoon soms een wishlist plaats als ik er zin in heb :)

Wat staat er op dit moment op jouw wishlist?
xxx, Judith

13 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist! Als je al een zilveren holo hebt, kan je je mss beter aan je no buy houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zonet die swatches Nicole van OPI gezien... HALLO DUDE DIE ZIJN GEWELDIG?!?!?!? Oké, dat word eBay afspeuren haha. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wishlist een aantal van die lakken staan ook op mijn wishlist hhix

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie de Nicole by OPI lakjes zijn ZO mooi! En zelf zou ik het Gosh lakje wel kopen haha, stiekem kan ik me echt nooit aan een no buy houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist! Ik wil ook een paar lakjes van de germany opi collectie, maar helaas zijn ze niet goedkoop! :(

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die nicole nagellakjes, verkopen ze bij ons in de Douglas. Misschien moet je daar even kijken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip!
      Weet je toevallig ook hoe duur ze zijn? :)

      Verwijderen
  7. Nicole by OPI Target Exclusive zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Holographic Hero lijkt mij ook echt.. mind-blowing. Die naam alleen al, daarom zou ik hem willen hebben. Helemaal ook omdat hij holo is! Uit het schap? Nu back? Ik ga hem halen! ;D

    BeantwoordenVerwijderen