zondag 11 november 2012

Ask me Anything! The answers - deel 1





Vorige week zondag besloot ik om weer eens een 'Ask me Anything' artikel op Weheartnailpolish te plaatsen, waarop ik best wel wat reacties kreeg :)
Omdat het me een beetje saai leek om alle vragen in één artikel te beantwoorden (dan wordt het ook weer zo'n lang artikel), besloot ik om de antwoorden over twee artikels te verdelen.
Vandaag geef ik daarom antwoord op de eerste paar vragen die jullie aan mij stelden, dus kijk snel verder!

Als eerste wil ik iedereen die een vraag/vragen heeft ingestuurd nog even bedanken, ik vond het erg leuk dat jullie zo veel vroegen!

Adriënne
- Wat zijn je tips voor nagellakdummy's?
Het antwoord is niet erg origineel, maar ik zeg toch gewoon veel oefenen!
Vooral het netjes lakken van je nagels is in het begin nog best lastig, maar naar veel oefening gaat het een stuk gemakkelijker :)
- Wat staat er nog op je wishlist?
Mmm, op dit moment heb ik niet echt een bepaald ding op mijn wishlist, maar wat meer nagellakjes van China Glaze wil ik sowieso nog wel, dus dan noem ik die maar!

 
Bron: Weheartit

- Wat is je favo boek?
Een echt favoriet boek heb ik niet, maar ik ben toch wel een grote fan van The Hunger Games trilogy!
Van de drie boeken is denk ik het tweede deel 'Catching Fire' mijn favoriete boek, deels omdat Finnick daarin geïntroduceerd wordt (Als je de boeken hebt gelezen snap je me vast wel, haha)
- Wat is je favoriete liedje?
Deze vraag kreeg ik ook in mijn eerste Q&A van Cynthia, waarop ik toen al antwoordde dat mijn favoriete liedje 'Set the Fire to the Third Bar' van Snow Patrol is.
Ook heb ik vaak liedjes die tijdelijk favoriet van me zijn (die ik dan zo'n twee weken lang bijna non-stop luister) en op dit moment is dat 'Demons' van Imagine Dragons, een erg mooi lied waarvan ik erg blij ben dat ik hem op internet zag staan.


 - Wat maakt jou het meest gelukkig?
Zo veel dingen maken me gelukkig, maar wat me het meest gelukkig maakt is denk ik samen zijn met m'n familie en vrienden.

 Lonneke: Wat is je favo make-up merk?
Catrice & Essence! Ja dat zijn inderdaad twee merken, maar ik vind de producten van allebei de merken gewoon even fijn :)

China Glaze - Emerald Fitzgerald

Welk lakje uit je stash vind je het leukst/fijnst?  (Arletta vroeg me ongeveer hetzelfde, dus dit is dan ook meteen antwoord op haar vraag!)
Dit is een erg lastige vraag, want ik heb wel meer nagellakjes uit mijn stash die ik allemaal even leuk vind!
Als ik toch één favoriet moet noemen zeg ik 'Emerald Fitzgerald' van China Glaze, omdat ik de kleur van die nagellak prachtig blijf vinden en ook de kwaliteit ervan erg goed is. 

Cynthia: Ik ben wel benieuwd wat je favoriete food is, altijd lekker en misschien leer ik weer wat nieuws kennen!
Een echt favoriet gerecht heb ik niet echt, maar qua warm eten vind ik pizza en de meeste pasta's erg lekker!
Verder ben ik ook nog gek op een broodje met gerookte zalm (yum!) en op het moment ben ik ook een beetje verslaafd aan de Truffelpepernoten van Bolletje.
 
Bron: Tumblr

Favo programma?
De meeste tv shows die ik kijk worden helaas niet in Nederland uitgezonden waardoor ik ze gewoon online kijk, maar mijn favoriete programma's/series op de Nederlandse tv zijn Akward, Chuck en Scrubs :)

Amy: Is er een bepaald soort lakje wat je nog niet bezit?
Qua kleuren heb ik volgensmij ondertussen bijna alles wel, maar er zijn natuurlijk genoeg soorten nagellakjes die ik nog niet heb.
Een paar nagellakjes die ik bijvoorbeeld graag aan mijn stash zou willen toevoegen zijn 'Connect the dots' van Lynderella (zie de swatch hieronder) en Opi's 'Black spotted'.

Bron: Weheartit

Natalia: I would like to know which are the best polishes for stamping for you?
(Note to the other readers: Because this question is written in English, I'll also answer it in that language)
To be honest I don't have any stamping image plates and I only tried stamping once, so unfortunately I don't know which polishes will work the best for it :(


En dat waren dan de antwoorden op het 1e deel van de vragen!
Volgende week zondag zal ik de andere vragen die ik kreeg beantwoorden, dus die zie je dan verschijnen :)

Heb jij nog een vraag voor mij? Je kunt hem nu nog stellen ;)
xxx, Judith

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je mijn vragen hebt beantwoord! :) Ik heb dat liedje meteen even in mijn afspeellijst gezet! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil nog heel graag het tweede en derde deel lezen van the Hunger Games trilogy! Online series kijken yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for taking the time to answer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk om te lezen.! het lakje 'connect the dots' van Lynderella is inderdaad erg mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg tof om te lezen, en dat lakje is inderdaad heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om te lezen, nu kennen we je weer een beetje meer :D x

    BeantwoordenVerwijderen