vrijdag 28 december 2012

Weheartnailpolish in 2012 - deel 2



Afgelopen maandag plaatste ik al het eerste deel van een soort jaaroverzicht van de berichten die in 2012 op Weheartnailpolish zijn verschenen, waarin ik jullie steeds twee artikels uit een bepaalde maand liet zien.
Omdat ik jullie zondag nog snel een Oud & Nieuw NOTD wil laten zien, besloot ik het tweede deel van dit jaaroverzicht vandaag al aan jullie te laten zien.
Benieuwd naar de artikels die in dit deel van het overzicht staan? Kijk dan snel verder!



Juli:
Mijn top 10 zomer nagellak & DIY: Nagellak maken met oogschaduw

Het tweede deel van dit overzicht beginnen we met juli, de maand waarin mijn zomervakantie begon en de maand waarin ik eindelijk weer wat meer tijd aan het bloggen kon besteden.
In deze maand zijn er allerlei verschillende artikels online gekomen, maar hierboven zien je de twee artikels die ik zelf het leukste vond.
Het eerste artikel dat ik koos is het artikel met mijn favoriete zomer nagellak van dit jaar en het andere artikel is een DIY artikel waarin ik laat zien hoe je zelf met oogschaduw nagellak kan maken :)
 
Augustus:
Essie - Tart Deco + Lapis of Luxury & Catrice - Oh my Goldness! + Steel my Soul

In de maand augustus kwamen er vooral veel swatches online van verschillende nagellakjes die ik in de vakantie had gekocht, waaronder bovenstaande artikels met de swatches van twee Essie nagellakjes en de swatches van twee Catrice nagellakjes. 
Hoewel ik het eigenlijk niet zo leuk vond om twee keer naar een zelfde soort artikel te moeten linken, heb ik dat bij deze maand toch gedaan omdat ik deze artikels zelf eigenlijk wel de beste artikels van augustus vond.
 
September:
Mijn favorieten: Essence nagellak & W7 - Envy + Green Dazzle

En dan komen we alweer aan bij september! In deze maand heb ik een paar keer wat kortere artikels geplaatst omdat ik op werkweek was, maar toch vond ik de meeste berichten uit deze maand in het algemeen wel erg leuk :)
Van het artikel waarin ik mijn favoriete nagellak van het merk Essence liet zien heb ik later ook nog een Catrice-versie gepubliceerd, maar ik vond het leuker om nu nog een ander soort artikel te laten zien :)
Het andere artikel wat je hierboven ziet staan, is het artikel met de swatches van W7's 'Envy' en 'Green Dazzle'. Deze laat ik nu aan jullie zien omdat ik het gewoon twee erg mooie nagellakjes vond!

Oktober:

Mijn top 5 herfst nagellak & 10WONC: Halloween nail-art

En dan gaan we verder met oktober, de maand die vooral uit de 10 Weeks of Nail-art Challenge bestond en ook de maand waarin ik het helaas weer erg druk met school had :(
De twee artikels die je hierboven ziet zijn weer mijn favoriete berichten uit die maand, links zie je mijn top 5 herfst nagellak (een soort artikel dat ik altijd erg leuk vind om te maken) en rechts zie je een nail-art uit de 10 Weeks of Nail-art Challenge met het thema Halloween.

November:
W7 - Blue Tini + Pink Dazzle & 10WONC: Vrije keuze (watercolor nails)

Net als oktober bestond november eigenlijk ook vooral uit de challenge en veel huiswerk, waardoor ik eigenlijk bijna geen gewone swatches heb kunnen maken. 
Van de twee artikels met swatches die ik toch in deze maand plaatste zie je er hierboven eentje, weer met twee W7 nagellakjes. Het andere artikel dat ik heb gekozen is één van mijn favorieten nail-arts die ik in de 10 Weeks of Nail-art Challenge maakte, namelijk watercolor nails tijdens de opdracht 'vrije keuze'.  

December:
How to: Saran Wrap nails & Max Factor - Fantasy Fire

En dan zijn we aangekomen bij de laatste maand van dit jaar, december! Hoewel december nog niet helemaal afgelopen is, heb ik al wel twee artikels uit deze maand gekozen om nu te laten zien.
Het eerste artikel is een foto-tutorial waarin ik liet zien hoe je Saran Wrap nails maakte (een nail-art die ik op dit moment erg leuk vind) en het andere artikel is het artikel met de swatches van de prachtige 'Fantasy Fire' van Max Factor.


En dat was dan het tweede deel van het jaaroverzicht, hopelijk vonden jullie het een beetje leuk om dit te zien! :)
xxx, Judith

15 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Ik heb sinds oktober erg genoten van je berichten. Ik hoop dat je in 2013 ook weer veel leuke artikeltjes zult plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien! Ik volg je pas sinds November dus dit is ook heel hanidg voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht. Die van december zijn mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Leuke blog heb je trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het echt leuk om allemaal te zien:D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk om terug te zien.
    & je hebt erg mooie lakjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! Het eerste lakje van November <3

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen