vrijdag 1 maart 2013

New 31 Days Nail Challenge: Day 07 - Ombre or Skittle



Na iets meer dan een week niets te hebben geplaatst op Weheartnailpolish, heb ik vandaag eindelijk weer een artikel voor jullie! Vandaag gaan we namelijk verder met de 7e dag van de New 31 Days Nail Challenge, die als opdracht 'Ombre or Skittle' nails heeft. Ik koos ervoor om dit keer voor een Skittle nail-art te gaan, omdat ik wel zin had in een beetje kleur op mijn nagels :)
Maarja, ben je benieuwd naar de nail-art die ik bij deze opdracht heb gemaakt? Kijk dan snel verder!



En dit is mijn half skittle en half gradient-achtige nail-art voor de opdracht van vandaag dan geworden!
Tja, hoe ik precies op dit idee ben gekomen weet ik niet meer, ik deed eigenlijk maar wat en hierboven zie je het resultaat ervan. Eerlijk gezegd vind ik de nail-art niet echt supermooi geworden, maar aan de andere kant heeft hij wel weer een beetje iets aparts...
Als basiskleur voor deze nail-art gebruikte ik Essence's 'Cookies & Cream', waarna ik op elke nagel met een sponsje een andere kleur uit het neonsetje van de Primark aanbracht. Daarna bracht ik er nog een matte topcoat overheen en voilà, ik was klaar met de nail-art!



Zoals ik al eerder zei zal dit dus geen favoriete nail-art van me worden, maar ondanks dat vind ik hem ook weer niet heel verschrikkelijk. Het idee van een nude-neon gradient nail-art is namelijk best gaaf, alleen denk ik dat het toch wat mooier zou zijn met maar één neonkleur voor alle nagels en een glanzende topcoat in plaats van een matte :)

Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith


14 opmerkingen:

  1. Het ombre effect heb je echt schitterend gecombineerd met de nude bovenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh neon/nude gradiënt/skittle nails :3 pretty!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt prachtig gedaan! I like it! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel een leuke nailart! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wauw, dat is echt super gaaf zeg! :D Ga ik ook een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! Lekker vrolijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan! Ik ben zelf ok gek van nailart! Ik ga het ook eens een keer proberen! :)
    Ik volg je trouwens nu, voor leuke ideetjes! Kom je ook eens kijken op mijn blog?

    x livelikemaike.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen