woensdag 20 maart 2013

New 31 Days Nail Challenge: Day 09 - Saran Wrap


Hè hè, het is eindelijk weer eens tijd om verder met de New 31 Days Nail Challenge te gaan!
De opdracht die ik vandaag aan jullie laat zien is Day 09 - Saran Wrap, een nail-art techniek die ik zelf erg leuk vind om te doen. Ik heb ondertussen dan ook al veel verschillende saran wrap nail-arts met allerlei soorten kleurencombinaties gemaakt, maar de combinatie die ik het allermooiste blijf vinden is toch die van een gekleurde nagellak als basis en daaroverheen een zwarte nagellak.
Voor de opdracht van vandaag koos ik daarom weer voor zo'n soort combinatie en eerlijk gezegd vind ik het resultaat ervan wel erg leuk geworden :)
Dus, ben je benieuwd naar de nail-art die ik gemaakt heb? Kijk dan maar gewoon snel verder!



En dit is het resultaat dan!
Als basiskleur voor deze nail-art nam ik de lichtblauwe 'That's what I mint' van Essence en daaroverheen bracht ik nog een laagje van Catrice's 'Godfather of Pearl' (Million Styles LE) aan.
Helaas is het effect van 'Godfather of Pearl' op de foto's bijna niet zichtbaar, maar in het echt was het dat gelukkig wel.



Zoals ik al eerder zei vind ik de combinatie van deze drie nagellakjes dus erg leuk geworden en ben ik ook wel blij met het resultaat :)

Eind vorig jaar heb ik trouwens nog een tutorial geplaatst over hoe je een saran wrap nail-art nou precies maken moet, dus als er nog mensen zijn die zich dit afvragen: klik even hier.

Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith

13 opmerkingen:

  1. Ik vind saran wrap manicures heel erg leuk maar met zwart toch iets minder denk ik... het effect is wel heel goed gelukt bij deze zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er heel erg professioneel en superinteressant uit; ik had echt geen idee hoe je dit gedaan had (en toen las ik de tutoral haha) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej, ik heb je genomineerd voor de Verstaille Award versie 2:) Neem rustig een kijkje op mijn blog!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaahh, wat gaaf!! :-)
    Wat leuk trouwens om te zien, ook bij eerder geplaatste artikelen, dat sommige nagellakflesje al zo ver leeg zijn. Iets wat ik niet voor elkaar krijg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt! Het viel mij ook al op hoe sommige flesjes ver vorderen, leuk om te zien. ^^ Hot stuff, gaaf gemaakt joh!

      Verwijderen
  5. Oh wauw, wat mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah dat is zo'n leuke techniek, het resultaat is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen