donderdag 3 oktober 2013

New 31 Days Nail Challenge: Day 22 - Inspired by a Fabric






Dag 22 van de New 31 Days Nail Challenge is het begin van de reeks "Inspired by ..." opdrachten. De eerste opdracht van deze reeks is "Inspired by a Fabric" en daarvan zie je hierboven mijn resultaat.

Na drie verschillende en mislukte nail-arts te hebben gemaakt voor deze opdracht (ja serieus drie, ik ben soms echt iets te perfectionistisch), kwam ik afgelopen weekend op het idee om een houndstooth nail-art te gaan proberen. 
Hoewel deze nail-art er redelijk simpel uitziet, vond ik hem nog best lastig om te maken. Mijn resultaat is dan ook niet erg netjes geworden, maar toch ben ik op zich wel tevreden met de nail-art :)

Gebruikte nagellak: W7 -White, W7 - Black, Catrice - Godfather of Pearl (Million Stylez LE) en een witte striper.

Wat vind jij van deze nail-art?
xxx, Judith

15 opmerkingen:

  1. Wat een werk om het zelf zo te doen! Knap dat je ze redelijk gelijk hebt gekregen. Wees niet te streng voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw echt heel gaaf gedaan, heel leuk printje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, wat mooi gedaan joh! Damn gurl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat super leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker lastig te maken maar het is mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk gedaan! Ik heb helaas nooit geduld voor zo iets haha :p

    BeantwoordenVerwijderen